Navštívili jsme Luxusní parfumerii Ingredients v Praze.
Wow. Nadpozemská nádhera. Překrásný design ART. Pokud jednou vstoupíte do této parfumerie garantuji Vám, že už nebude chtít nikdy více doslova "páchnout" do klasické komerční parfumerie. Byl jsem ohromen nepřebernou opojnou vůní která se linula z prodejny již před svým vstupem. Vůně jsou zde jedinečné jak svým složením tak monstrózní silou která vás dostane do kolenou. Tak jako vůně jsou zde na té špičkové úrovni tak samozřejmě i cenově se zde nedostanete pod 1000,- Kč. Ale je to pochopitelné. Platíte si zde za kvalitu a tu kvalitu opravdu dostanete. Jste -li milovníky nevšedních exklusivních vůní a nedáte na značkovou komerčnost určitě si své afrodiziakum vyberete. Vězte, že výběr je velice, ale velice přetěžký neboť vůněmi budete tak očarováni, že nebudete chtít přestat. Chcete čichat a čichat stále více a více. Podle mého názoru je to droga! Ta droga Vás spaluje čím dál tím více s tím, že pomaličku napadá smysly a emoční centrum ve vaší hlavě a pak Vás dostane celá do svých chapadel.
Profesionalita a feromonový výklad vás uchvátí.
Jednoznačně profesionální přístup k zákazníkům a k těm kteří milují parfémy. Znáte to! Přijdete do komerční parfumerie klasického obchoďáku a hned u dveří stojí nesympatický pán v obleku s kniplem u pusy. Hned si tě měří pohledem i kouká co máš na sobě. Oči z tebe nespustí. Příšerný pocit! Pokud se dostanete do Ingredients Prague dýchne na Vás profesionální design prodejny a co je hlavní mladá, velice sympatická, charismatická slečna jenž má úžasné znalosti z oblasti všech parfémů, vůní a výrobků které mají v prodejně k dispozici. Její hlas Vás hladí a laská ve spojení s překrásnými vůněmi jste v dokonalém feromonovém rauši.
Prodejna je menší a zastrčená, ale stojí za to jí najít aneb kdo hledá ten volá!
Ač je prodejna "zastrčená" v uličce, a my mimopražští jsme měli velké potíže ji najít, tak po větším úsilí a navigaci od zkušeného čichače vůní Jirky Kadavého jsme ji našli. Jsem moc rád, že nás Jirka přivedl do této prodejny protože o takových jsem snil celý svůj život. Snil je slabé slovo. Toužil jsem jít do takové prodejny a všechny vůně dokonale projít. Ač jsme přišli s křížkem po funuse personál si nás velice všímal nehleděl na hodinky - svým profi přístupem celou parfumerii povyšuje ještě k vyšším příčkám. Cítíte se zde jak v nebi laskáni křídly nebeských andělů.
Elektrizující nevšední zážitek ze všech parfémových pochutin.
Okusili jsme mnoho parfémů hodně vůní a odérů od OUDové (kouřové) až po koncentráty s přídavkem gandžy - konopí. Všechny flakony mají ART designový strohý mulistyl který padne do oka každému kdo sáhne na jakýkoliv parfém. Otázkou pro mě byla co se v tom skle ukrývá. A bylo co čichat a divit se s čím se dá jedna a druhá složka spojit, napojit na druhou a to tak, že to složení co z něj vyleze je opojné, zajímavé a velice nekomerční. Například se zde setkáte s vůní kde převládá konopí, absinth, whisky, vyselektovaný vetiver nebo směs originálních pižem, ale i mnoho složek mnou nepochopených v tom slova smyslu, že když zkřížíme to a tamto s tím, že ono výsledné dá tak nádhernou vůni.
Vzorky zdarma jako projev úcty za Vaši návštěvu.
Tomu se říká přístup! V běžné prodejně si vzorek koupíte za 20,- Kč avšak v této nám nabídli jakýkoliv vzorek zdarma na základě toho co se nám zalíbilo nejvíce. Asi bych si odnesl z prodejny všechny vůně ve vzorcích na mé recenze a asi až opět pojedeme na výpravu po vůních si pro ně zajdu neboť tyto vůně se v recenzích vyjímají. Zákazník náš pán.
Jaké značky zde najdete?
SISLEY
Jedinečnost kosmetických přípravků francouzské značky Sisley, kterou v roce 1976 založili manželé d´Ornano, spočívá v obsahu čistě přírodních rostlinných výtažků a aromatických esenciálních olejů té nejvyšší kvality. Širokou řadu pěstících produktů pro ženy i muže doplňuje dekorativní kosmetika na přírodní bázi a parfémy.
EDITIONS DE PARFUMS FRÉDÉRIC MALLE
Originální koncept francouzského „parfémového nakladatelství“ Editions de Parfums představil Frédéric Malle v roce 2000. Těm nejlepším světovým parfumérům nabídl možnost s absolutní svobodou a pod vlastním jménem tvořit originální vůně, které jsou daleko za hranicemi konvencí.
DIPTYQUE
Francouzský výrobce legendárních svíček a parfémů inspirovaných zážitky z cest, jehož příběh se začal psát v roce 1961 v Paříži na dnes již kultovní adrese 34 boulevard Saint-Germain.
CLIVE CHRISTIAN
Parfémy Clive Christian zdobí již od roku 1872 symbol koruny anglické královny Viktorie na důkaz jejich výjimečné kvality a znamenitosti. Vítejte ve světě tradiční parfumerie, kde luxus a dokonalost nezná mezí.
Parfémy Clive Christian zdobí již od roku 1872 symbol koruny anglické královny Viktorie na důkaz jejich výjimečné kvality a znamenitosti. Vítejte ve světě tradiční parfumerie, kde luxus a dokonalost nezná mezí.
KILIAN
Parfém jako umění. Dekadentní vůně jedné z nejžádanějších parfémových kolekcí současnosti, která odráží výraznou osobnost svého zakladatele, Kiliana Hennessy, a nabízí dokonalé spojení elegance a nekompromisního luxusu.
AMOUAGE
Značka Amouage vznikla před více než třiceti lety v Ománu z touhy obnovit zašlou slávu arabské parfumerie. Podařilo se… Její exotické vůně jsou vyhledávány po celém světě pro svůj jedinečný a naprosto nezaměnitelný styl.
Parfém jako umění. Dekadentní vůně jedné z nejžádanějších parfémových kolekcí současnosti, která odráží výraznou osobnost svého zakladatele, Kiliana Hennessy, a nabízí dokonalé spojení elegance a nekompromisního luxusu.
AMOUAGE
Značka Amouage vznikla před více než třiceti lety v Ománu z touhy obnovit zašlou slávu arabské parfumerie. Podařilo se… Její exotické vůně jsou vyhledávány po celém světě pro svůj jedinečný a naprosto nezaměnitelný styl.
MAISON FRANCIS KURKDJIAN
Čistota, sofistikovanost, elegance, nadčasovost, smělost. Ucelená řada jedinečných vůní, které vytvořil jeden z nejtalentovanějších a nejoslavovanějších parfumérů současnosti.
AESOP
Kultovní australská značka Aesop produkuje od roku 1987 jedinečné přípravky určené k péči o pleť, vlasy a tělo, které svým zákazníkům doporučuje jako součást vyváženého života, zahrnujícího zdravou stravu, rozumnou míru pohybu a konzumaci červeného vína, stejně jako pravidelný příděl dobrých knih.
Kultovní australská značka Aesop produkuje od roku 1987 jedinečné přípravky určené k péči o pleť, vlasy a tělo, které svým zákazníkům doporučuje jako součást vyváženého života, zahrnujícího zdravou stravu, rozumnou míru pohybu a konzumaci červeného vína, stejně jako pravidelný příděl dobrých knih.
MONA DI ORIO
Vůně z dílny Mony di Orio si vás podmaní svým nekonvenčním stylem, pro který je typická bohatost, komplexnost a originalita, jež evokují zlatý věk parfumerie.
Vůně z dílny Mony di Orio si vás podmaní svým nekonvenčním stylem, pro který je typická bohatost, komplexnost a originalita, jež evokují zlatý věk parfumerie.
CIRE TRUDON
Legendární vonné svíčky Cire Trudon z nejstarší a nejslavnější manufaktury na zpracování vosku na světě, která bez přerušení funguje již od roku 1643, okouzlily ve své době i Ludvíka XIV., Marii Antoinettu a Napoleona Bonaparte.
COMME DES GARCONS
Kultovní unisexové vůně, které zpochybňují zažité normy myšlenkou, že divné věci mohou být krásné. Svým složením a vzhledem jsou stejně nekonvenční jako oblečení této avantgardní japonské značky.
Kultovní unisexové vůně, které zpochybňují zažité normy myšlenkou, že divné věci mohou být krásné. Svým složením a vzhledem jsou stejně nekonvenční jako oblečení této avantgardní japonské značky.
BYREDO
Stockholmskou značku Byredo charakterizuje jedinečný styl jejího kreativního ředitele Bena Gorhama, Švéda s indicko-kanadskými kořeny. Ten do svých vůní, které vytváří ve spolupráci se světově proslulými parfuméry, ukrývá osobní vzpomínky a dojmy z cest po celém světě.
NASOMATTO
Osm parfémů, osm významů. Nasomatto se zrodilo z instinktu a myšlenky tvořit nezávislé a absolutně originální vůně. Výsledkem je kolekce parfémů, které nikoho nenechají lhostejným.
Stockholmskou značku Byredo charakterizuje jedinečný styl jejího kreativního ředitele Bena Gorhama, Švéda s indicko-kanadskými kořeny. Ten do svých vůní, které vytváří ve spolupráci se světově proslulými parfuméry, ukrývá osobní vzpomínky a dojmy z cest po celém světě.
NASOMATTO
Osm parfémů, osm významů. Nasomatto se zrodilo z instinktu a myšlenky tvořit nezávislé a absolutně originální vůně. Výsledkem je kolekce parfémů, které nikoho nenechají lhostejným.
AEDES DE VENUSTAS
Parfémový dům Aedes de Venustas odráží dekadentně barokní estetiku stejnojmenného parfémového butiku v newyorské čtvrti Greenwich Village a umožňuje těm nejlepším světovým parfumérům s absolutní svobodou experimentovat s unikátními vůněmi.
LM PARFUMS
Ty nejkvalitnější přírodní esence v temných a opulentně smyslných vonných kompozicích Laurenta Mazzoneho, zakladatele značky LM Parfums.
HISTOIRES DE PARFUMS
Vůně Histoires de Parfums se hlásí k nejčistší tradici francouzského parfumérství. Jejich tvůrce Gérald Ghislain vytvořil jedinečnou olfaktorickou knihovnu, která vypráví příběhy opulentních složek a charismatických osobností.
ESCENTRIC MOLECULES
Původně neznámá značka se po svém uvedení v roce 2006 stala téměř přes noc fenoménem. Nekonvenční vůně z undergroundové kolekce Escentric Molecules jsou revoluční zejména svým složením.
BOADICEA THE VICTORIOUS
Parfémy z unikátní kolekce Boadicea the Victorious, která je oslavou krásy, síly a ušlechtilosti, se ukrývají v originálních flakónech tvaru karafy, zdobených ručně rytými cínovými keltskými štíty.
EVE LOM
Jednoduchost, krása, účinnost. Těmito slovy by se dal stručně popsat systém péče o pleť Eve Lom, jedné z nejuznávanějších kosmetiček současnosti, původem z Československa, která s konceptem „méně je více“ dobyla celý svět.
Jednoduchost, krása, účinnost. Těmito slovy by se dal stručně popsat systém péče o pleť Eve Lom, jedné z nejuznávanějších kosmetiček současnosti, původem z Československa, která s konceptem „méně je více“ dobyla celý svět.
Kde najdete Ingredinets?
Už to nehledejte. Návod je jednoduchý podle Jirky Kadavého. "Prosím tě běž ke Staromáku, postav se k orloji čelem a rovnou za nosem miř do Pařížské ulice. Asi druhá či třetí ulice po levé straně kam zahnete se nalézá ART DESIGNOVÝ INGRDIENTS."
Žádné komentáře:
Okomentovat